NL | FR | ENG
Probleem met inloggen?
Bent u uw paswoord vergeten?
Klik hier, vul je mailadres in en klik op reset.Je ontvangt een nieuwe e-mail om een nieuw paswoord in te stellen.Kijk ook zeker je ongewenste e-mails na.
Indien het mailadres waarmee u een account heeft niet meer beschikbaar is, bijvoorbeeld na het verlaten van de firma, kan u hier een nieuw mailadres opgeven. U ontvangt nadien een nieuwe mail om aan te melden.
Opzeggen MAAE abonnement?
Conversie naar Pay&GoIndien u uw huidige actieve MAAE-abonnementsformule wenst stop te zetten, of indien u bv. wenst over te stappen naar een andere provider, dienen wij uw nummer eerst los te koppelen van uw werkgever. Hiervoor zal uw nummer worden omgeschakeld naar een Proximus Pay&Go herlaadkaart met nummerbehoud. Uw huidige Proximus simkaart blijft eveneens behouden. Van zodra deze omschakeling is uitgevoerd, ontvangt u een sms en kan u geheel vrijblijvend en op eigen initiatief opteren voor een alternatieve privé abonnementsformule of herlaadkaart.(Voor de huidige Proximus-tarieven zie www.proximus.be)